9.2.15

Προγραμματικές δηλώσεις

Αγαπητό ημερολόγιο,

Εχθές ο Αλέξης μου παρουσίασε το κυβερνητικό πρόγραμμα στη Βουλή. Ήταν μία πάρα πολύ ωραία και συγκινητική ομιλία! Ο Αλέξης έδειξε αποφασισμένος, ενώ από τα λεγόμενά του φάνηκε η διάθεσή του να προχωρήσει στη διόρθωση των όποιων αδικιών έχουν γίνει εις βάρος των εργαζομένων και των συνταξιούχων όλα αυτά τα χρόνια, έτσι είπε.

Μέχρι κι ο Επίτιμος ήρθε να τον ακούσει! Όχι σαν κάτι άλλους που ζηλεύουν επειδή ο Αλέξης μου είναι νέος κι όμορφος...

Βέβαια, όπως γίνεται πάντα, ακούστηκαν και πολύ αρνητικά σχόλια. Ζηλιάρηδες! Μου τον κατηγόρησαν για κρατιστή, λες και δεν ξέρουν τις απόψεις του... Μα τί άνθρωποι! Ακόμη μου τον κατηγόρησαν ότι δεν ξέρει τί θέλει επειδή είπε για την άρνηση του Αντώνη για επιπλέον παράταση του προγράμματος ότι 'πώς μπορεί να το κάνει θέμα αφού δεν θέλει το Μνημόνιο' λες και οι κινήσεις του Αντώνη και του κάθε Αντώνη κρίνονται βάσει των πεποιθήσεων του Αλέξη μου. Χμ. 

Με πήρε και η Λιλή το απόγευμα. Μου είπε ότι θα πάει αύριο να σηκώσει τα λεφτά της από την τράπεζα γιατί φοβάται. Εγώ πάλι είμαι αισιόδοξη ότι οι ξένοι θα βρουν μία συμβιβαστική λύση στο τέλος. Στόχος της Ευρώπης πρέπει να είναι η περαιτέρω ενοποίησή της και όχι η έξοδος της μίας και της άλλης χώρας με την πρώτη δυσκολία. Ένας για όλους και όλοι για έναν!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου