23.3.15

Επίσκεψη στο σπίτι της κας Μέρκελ

Αγαπητό ημερολόγιο,

Σήμερα ήταν πολύ κουραστική ημέρα. Μας είχε καλέσει η κα Μέρκελ από καιρό στο σπίτι της.
Ξύπνησα από νωρίς το πρωί να ετοιμάσω τον Αλέξη μου, που σήμερα ήθελα να είναι στην τρίχα.
Του έβγαλα το καλό του κουστούμι, τις καλές ψηλές κάλτσες και του γυάλισα τα καινούργια του παπούτσια που του αγόρασα ειδικά για την περίσταση.
Ετοιμάστηκα κι εγώ και ξεκινήσαμε για το αεροδρόμιο. 


Ευτυχώς που είχα πάρει μαζί κι εκείνη τη γούνα που μου έκανε δώρο στην πρώτη μας επέτειο γιατί φτάνοντας στη Γερμανία το κρύο ήταν ανυπόφορο!

Φτάσαμε στο σπίτι της κας Μέρκελ όπου μας υποδέχτηκε με μεγάλη ευγένεια!
Τί καφέ μας έβγαλε; Τί κουλουράκια; Κέηκ είχε, μηλόπιτα... Ένα σωρό πράγματα! Κι όλα, όπως είπε, με τα χεράκια της! Πολύ καλή κυρία και πολύ νοικοκυρά!
Εμείς της πήγαμε ένα ταψί ζεστό γαλακτομπούρεκο από το Κοσμικόν. Δεν είχε ξαναφάει και ξετρελάθηκε.

Μετά συζητήσαμε για τα προβλήματα της Ευρώπης. Εκεί λίγο η κα Μέρκελ έδειξε ένα πιο αυστηρό πρόσωπο, ευτυχώς όμως κι ο Αλέξης μου ήταν πολύ ευγενικός και πολύ διακριτικός.

Κατόπιν δόθηκε η συνέντευξη τύπου - φυσικά του είχα άλλο πουκάμισο καθαρό και σιδερωμένο του Αλέξη μου για εκείνη τη στιγμή - και στη συνέχεια περάσαμε στην τραπεζαρία.

Το μενού είχε σνίτσελ, που δεν μου άρεσε να πω την αλήθεια, γεμιστό με ζαμπόν και τυρί και σε ένα ξεχωριστό μπωλάκι μας είχε πουρέ... Να δείς πώς το είπε; Α, ναί! Kartoffelpüree.

Για γλυκό μας έβγαλε  Rote Grütze, δηλαδή κάτι κόκκινα φρούτα με μία κρέμα. Πολύ ωραίο και δροσερό.



2 σχόλια :

  1. First Lady, "cordon bleu" είναι το γεμιστό schnitzel-άκι. Για την άλλη φορά, μια και ήταν η πρώτη!
    Και να μην μας εξουθενώνεις τον Alexis μας, ακούς; Αλλιώς, τράβα με τον Γιάνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είχες και στο χωριό σου cordon-bleu;;; Αχάριστος λαός! Αχάριστος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή