20.5.15

Σπουδαία γεγονότα!

Αγαπητό ημερολόγιο,

Αυτές τις ημέρες ήμουν πολύ απασχολημένη. Ο Αλέξης έλειπε σχεδόν όλη μέρα κι έτσι εγώ βρήκα το χρόνο να ασχοληθώ με τα δικά μου ενδιαφέροντα και να αφοσιωθώ σε όλα αυτά που εγώ πιστεύω κι ελπίζω μία μέρα να γίνουν πραγματικότητα. Μόνο μη τα μάθει ποτέ ο Αλέξης γιατί θα με σκοτώσει!

Τη Τρίτη πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής το Έκτακτο Οικονομικό Συνέδριο για την Ελλάδα, το οποίο διοργανώθηκε από το Atlas Network, το Cato Institute, το Friedrich Naumann Foundation for Freedom, το Greek Liberal Monitor και το ΚεΦιΜ!


Ο Thomas J. Sargent

Ομιλητές ήταν προσωπικότητες από όλο τον κόσμο! Τί Υπουργοί, τί Πρωθυπουργοί, τί καθηγητές οικονομικών... Μέχρι και Νομπελίστα είχε το πάνελ! Όλα ήταν υπέροχα, πιο υπέροχο όμως ήταν πως άνθρωποι με τόσο διαφορετικές κουλτούρες, άνθρωποι με τόσο διαφορετικό μπακγκράουντ, που θα έλεγε και ο Γιάνης, μοιράζονταν κοινές ιδέες και κοινές απόψεις, ένα κοινό όραμα για έναν κόσμο καλύτερο για όλους!

Α! Μιας και είπα Γιάνης. Ναί, ήρθε και ο Γιάνης να μιλήσει. Κρίμα που δεν ήταν και η Δανάη εκεί, αλλά όπως μου είχε πεί νωρίτερα είχε πρόβα στη μοδίστρα για ένα καινούργιο φουστάνι που ράβει. Είμαι σίγουρη ότι θα τον καμάρωνε καθώς κατέβαινε τα σκαλοπάτια της αίθουσας με έναν αέρα και μία αυτοπεποίθηση που μόνο μία σταρ του Χόλυγουντ έχει!

Όσο για εμένα; Εγώ είμαι πανευτυχής που γνώρισα τον Οικονομολόγο Thomas J. Sargent, ο οποίος το 2011 βραβεύτηκε με το Βραβείο Νόμπελ Οικονομίας! Μάλιστα, μου έδωσε και τη συμβουλή του για το τουήτερ, την οποία θα κρατήσω φυλαχτό για πάντα! Τί κρίμα που δεν έχει κι ο ίδιος ακκάου! Είμαι σίγουρη ότι εμείς οι δύο θα το διασκεδάζαμε πολύ! 

Θα σου τα πω όμως όλα πιο αναλυτικά άλλη φορά γιατί τώρα πρέπει να φύγω!

Αντίο αγαπητό ημερολόγιο!

Κ.

ΥΓ Να θυμηθώ το πρωί να στείλω ένα κουτί γλυκά στον Νίκο Χαραλάμπους να τον ευχαριστήσω για την ευκαιρία που μου έδωσε να συμμετάσχω ενεργά στη διοργάνωση!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου